4/7/17

Συνεντεύξεις Radically_ Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου μιλά στο ΔΩΡΙΣ Radical, σήμερα στα πρώτα μας γενέθλια!

Σήμερα είναι για εμάς στο ΔΩΡΙΣ Radical μια ξεχωριστή ημέρα, καθώς έχουμε τα πρώτα μας γενέθλια... ίδια ημέρα πέρυσι βγήκαμε στον "αέρα" της Δωρίδας... Και επειδή μας αρέσει να είμαστε radical, αντί να περιμένουμε ένα δώρο από όλους εσάς, λέμε να σας κάνουμε εμείς ένα δώρο... Στα πρώτα μας γενέθλια λοιπόν, μια αποκλειστική συνέντευξη με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου, πρόγευση όσων θα ακούσουμε όλοι μαζί στις 5 Αυγούστου στο Ευπάλιο στη συναυλία του RADICAL 2017... και όπως λέει και ο Βασίλης "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ"...


Δ.R. Φέτος οι συναυλίες σου ανά την Ελλάδα έχουν «μοτό» ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ. Τι θα μας χαρίσεις ;

-       -    Το «Όλα είναι για εμάς»  είναι δανεισμένο από ένα καινούργιο τραγούδι που κυκλοφορεί μέσα στον Ιούλιο και έτσι θα έχετε την ευκαιρία να το ακούσετε ζωντανά από τους πρώτους στις 5 Αυγούστου. Το «Όλα είναι για εμάς» είναι συμβολικό. Συμβολίζει αυτά που έχουμε χάσει, που μας έχουν κλέψει, ό,τι μας έχουν πάρει… Και μένει και η φαντασία ελεύθερη για να προσδιορίσει το Όλα για εμάς

Δ.R Χαιρόμαστε λοιπόν που θα  έχουμε καινούργιο / καινούργια τραγούδια και θα τα ακούσουμε πρώτοι. Να σε καλωσορίσουμε λοιπόν στη Δωρίδα στις 5 Αυγούστου, σε ένα φεστιβάλ που θέλουμε να συνδυάζει radical μουσικές, με απόψεις και μηνύματα. Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου μετά τόσα χρόνια στη σκηνή, πόσο radical είναι;

-         - Κοίταξε να  δεις, διανύουμε την 4η δεκαετία στη σκηνή. Είμαι πάντα έτοιμος, πάντα ανήσυχος, είμαι radical λοιπόν, δεν αναπαύομαι στις δάφνες μου, τις διεκδικώ. Αλλά με ποια έννοια; Το να διεκδικώ τις δάφνες μου, σημαίνει για μένα να διεκδικώ την ίδια τη ζωή. Είναι ο λόγος για τον οποίο ζω και υπάρχω. Δεν τα παρατάω. Δεν παρατάω τη ζωή.

Δ.R Βασίλη αυτό είναι πολύ ωραίο που είπες και σαν «κοινωνικό μήνυμα» , καθώς τόσο στη Δωρίδα, αλλά όπου αλλού και εάν εμφανιστείς σε ακούν άνθρωποι όλων των γενεών, άρα είναι σημαντικό να τους λέει ο καλλιτέχνης της καρδιάς τους «δεν παρατάω τη ζωή»...

-        -  Ναι όντως το κοινό είναι διαφόρων ηλικιών και μου αρέσει αυτό.  Και συμβαίνει γιατί τα τραγούδια που είχα και συνεχίζω να έχω την τύχη να τραγουδάω, δεν είναι επιδερμικά σουξέ της εποχής, είναι διαχρονικά τραγούδια και αγγίζουν πρώτα εμένα και μετά τον κόσμο.

Δ.R Επειδή είσαι κάτι περισσότερο από ένας απλός τραγουδιστής, έχεις μια ιδιαίτερη σχέση με τα τραγούδια  σου, ήθελα να σε ρωτήσω, ποιο είναι το ενοποιητικό στοιχείο των τραγουδιών σου που κρατάει τον κόσμο πιστό;

-        -  Η απάντηση είναι εύκολη σε αυτό, αν και η ερώτηση πάντα με εξιτάρει. Είναι η «αλήθεια».  Είναι η αλήθεια των ίδιων των τραγουδιών, των δημιουργών τους.  Έτσι δομείται και η σχέση των τραγουδιών μου μαζί μου. Όταν το τραγούδι είναι αληθινό και δομημένο με υψηλή αισθητική από τον δημιουργό του –έχω την τύχη να έχω τραγουδήσει όλους τους ογκόλιθους των στιχουργών και ποιητών-  ε τότε σου αποκαλύπτεται το ίδιο το μυστικό των τραγουδιών.

Δ.R Ποιο θα ήταν το μήνυμα που θα ήθελες να στείλεις στη Δωρίδα;

-       -   Να είμαστε ενεργοί πολίτες. Να είμαστε radical. Δεν πρέπει να περιμένουμε να μάθουμε το μέλλον μας από την τηλεόραση. Πρέπει να διεκδικούμε την ίδια μας τη ζωή, την ίδια την αλλαγή και να την περιμένουμε. Ας είναι και η μουσική ένα στοιχείο της ριζοσπαστικοποίησης. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ λοιπόν μέχρι τις 5 Αυγούστου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου